Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Moskva: Na Crvenom trgu održana velika vojna parada povodom Dana pobede, učestvovalo više od 13.000 vojnika

Komentari (59) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 09 maj 2018 10:33
nema parade bez AV
AV glavni na paradi.
Preporuke:
27
4
2 sreda, 09 maj 2018 10:35
siniša
Odgledao sam celu paradu na RT. IMpresivno i ohrabrujuće. NEĆE SILE ZLA DA POBEDE.

Što se tiče svečane lože i u njoj Putin Vučić i Netenjahu i tu imam komentar.

Tu je zaista jedna velika i značajna simbolika.

NAJVEĆI DOPRINOS, NAJVEĆE ŽRTVE I NAJVIŠE ZASLUGE ZA POBEDU NAD NACIFAŠIZMOM U EVROPI IMAJU RUSI, JEVREJI I SRBI. TO JE PORUKA I TO JE SMISAO.

Sa druge strane ja nikada nisam glaso za Vučića niti ću, ali on je tamo predstavljao Srbe i to nije lična stvar. To je opšta ne samo nacionalna srpska stvar nego i civilizacijska, neka se zna ko je ISTINSKI BAŠTINIK ANTIFAŠISTIČKIH TRADICIJA, ALI I ŽRTVA NACI-FAŠISTIČKE AGRESIJE.

To je jako važno jer danas imamo pojavu da koljači iz Jasenovca, odnosno njihovi potomci, optužuju i napadaju žrtve, odnosno njihove potomke iz Jasenovca.

Pominjem Jasenovac, a mogao sam reći i Aušvic, Dahau, Mathauzen.

Zna se ko je tamo ubijao a ko bio žrtva.

I svečana loža na slavnom Crvenom trgu to potvrđuje. Jačeg dokaza nema.
Preporuke:
72
10
3 sreda, 09 maj 2018 10:37
posle j. nema k.
Ovako isto se i Kolinda gurala iza Trampa u crveno haljinče od čipke i onaj Matković. E tako se i ovaj "naš"gura iza Putina. Ko da će mu nešto pomoći.
Nego gde je tu "ruski čovek" u Vladi gospodin Dačić, potpisnik Briselskog sporazuma?
Preporuke:
23
23
4 sreda, 09 maj 2018 10:37
Brane
Rusija i Putin - ponos civilizovanog sveta.Zapad, modifikujući Svastiku narodu zamenio Isusa dolarom...i gebelsovštinom taj isti narod ''uverio'' da treba srpske oranice zasejati uranijumom...i ubiti Milicu Rakić na noši?

Rusija ima Armiju za pobedu, narod Rusije iznedrio Putina - državnika.Srpski narod voli Rusiju!
Preporuke:
41
6
5 sreda, 09 maj 2018 10:59
zbog dede Anđelka
Čime je AV zaslužio toliku počast?
Preporuke:
34
8
6 sreda, 09 maj 2018 11:03
joca
patriote i drugosrbijanci predajte se sva rusija i nato je za vucka...vladace 100 godina onim sto ostane od srbije
Preporuke:
28
6
7 sreda, 09 maj 2018 11:16
kad nema Ćire dobar je i Andrija
Jeste Joco i ćorav bi shvatio, a to mesto na paradi je verovatno platio parama sirotih poreskih obveznika. Evo dansa štrajkuje njegovi u"Nezavisnom sindikatu studenata" protiv Đilasa. Kakav spontani povod? Sve spremno za konačno priznanje KIM u UN. Odvratno kako lažu ovaj narod dok im izabrani predsednik obilazi Merkel, Erdogan, Putin, učestvuje na paradama.
A Putinu u ova teška vremena rata, sankcija i izolacije i Srbija dobro dođe po principu kad nema Ćire...
Preporuke:
13
15
8 sreda, 09 maj 2018 11:20
oni slave, a narod očajan
Oni su pobedili - Vučić, Diplomislav, NATO, Tramp, Putin, sile mraka, a mi smo izgubili sve. Onaj Vedranin tekst mogao bi se i na ove u Moskvi odnositi, slave antifašizam, a u svetu nikad gore - glad, smrt, boleštine, tuga jedna neopisiva.
Preporuke:
20
18
9 sreda, 09 maj 2018 11:25
odvratno
Gade mi se i Rusi i Amerikanci.
Preporuke:
18
55
10 sreda, 09 maj 2018 11:26
svi vole paradu, a niko ne voli istinu
Trebao je i premijerku da povede na paradu.
Preporuke:
20
8
11 sreda, 09 maj 2018 11:29
uf
Kako li će sad da se opere kod "zapadnih prijatelja"...
Preporuke:
30
3
12 sreda, 09 maj 2018 11:32
Drug Tito drugi put među Srbima
I ko sad bude gledao ovo na TV od naših penzionera, šta će reći nego da su ovi Đilasovi fašisti. Uostalom i studenti se bune. Treba očekivati uskoro da počne obračun sa "fašistima".
Više se ne zna ko je lud, ne zna se.
Preporuke:
28
2
13 sreda, 09 maj 2018 11:32
siniša @ zbog dede Anđelka
Alo čoveče.

Srbi, Jevreji i Rusi su bili primarne žrtve, danas se kaže mete nacifašističke agresije. I žrtve, i borci protiv nacifašizma i na kraju pobednici.

Evo vam primer.

Recite samo jedan logor za Hrvate, nije bio ni jedan. A za Srbe. U samoj NDH je bio čitav sistem plus svi logori u Nemačkoj.

Naravno ne znači da nije bilo i Hrvata u nacističkim logorima i Slovenaca. Ja znam dva Slovenca. Stevo Žigon koji je bio u logoru Dahau kao komunista i Aleksandar Fajgelj, koji je takođe bio u Dahau kao poručnik korvete, imao je 23. godine kraljev oficcir. Kasnije je završio medicinu i postao profesor na fakultetu. Sportski lekar predsednik lekarske komisije na Olimpijskim igrama u Sarajevu.

Znam ih dakle dvojicu. A kad su Srbi u pitanju, Jevreji i Rusi, ne postoji ni jedna srpska porodica u kojoj neko nije stradao ili bio u logoru ni jedna jedina.

Znači nije zbog dede Anđelka.

Ne budi sitan. Ni ja nisam za Vučića, ali ovo je iznad toga.
Preporuke:
45
9
14 sreda, 09 maj 2018 11:40
Fašistы ne proйdut! DA ZDRAVSTVUET POBEDA! SLAVA PARTIZANSKIM HEROJIMA!
Drugačiji grafit na Keju: Partizanski Novi Sad
https://www.dnevnik.rs/novi-sad/partizanski-novi-sad-foto-08-12-2017

Denь Pobedы - Denь Pobedы - Lev Leщenko - Koncert na Krasnoй ploщadi
https://www.youtube.com/watch?v=KQ2q5ALTXNM
Preporuke:
37
3
15 sreda, 09 maj 2018 11:42
Miki
Impozantno,impresivno,dostojanstveno i sa pogledom i nadom u svet bez ratova,mržnje,rasizma,patnje slabijih.Makar to bio samo san,lepo ga je nekad odsanjati.A to što se predstavnici"zapada" nisu pojavili,je smešno i bizarno čak i komentarisati.Kako mogu oni koje svoje ja više nemaju,pitanje je jesu li ga ikad imali,kako mogu oni koji poslušnički,povijene glave u službi zla,pomahnitalog kapitala,medijskih manipulacija,ostrašćenih bogataša kojima nikad nije dosta,kako mogu oni takvi,pohlepni i sebični,da budu prisutni tamo gde je nada i pogled u budućnost ove planete? I koga njihova odsutnost može da uvredi? Samo iste i njima slične,koji su zarad zaslepljenosti materijalnim davno prodali dušu silama mraka.Oni koji nisu u stanju da odaju počast oslobodiocima sveta od najvećeg zla civilizacije i sami su deo toga zla.Oni koji su zaboravili svoje žrtve,koji pataloški preokreću istoriju zbog interesa i sebičnosti nisu ni trebali biti prisutni.Bolje je bez njih i lepše.
Preporuke:
40
5
16 sreda, 09 maj 2018 11:49
čitalac
odvratno
Teško mi je da komentqarišem ovo gađenje na ruse i amerikance istovremeno, zaista, poistovećivanje i nemanje stava, nihilizam, podmetanje, spinovanje ne znam možda i glupost ili zlo čisto stoji iza ovakvog komentara, evo meni se gade srbi kako su postali beskičmenjaci i kako česi i mađari imaju neki stav o nečemu i npr ne žele arape i soroša i mmf itd a nama se eto gade i amerikanci i rusi
Preporuke:
31
18
17 sreda, 09 maj 2018 11:58
mali čovke
Nije zbog dede Anđelka, kao što ni Mesić nije odlikovan zbog antifašizma, a ni Diplomislav zbog posebnih zasluga, a zbog čega je saznaćemo.
Možda je zbog nekih interesa.
Preporuke:
18
2
18 sreda, 09 maj 2018 12:08
@ siniša
Niste vi iznad toga, nikad nećete ni biti kao što ni Stipe Mesić nikad neće biti antifašista makar ga odlikovali u Moskvi.
Preporuke:
16
8
19 sreda, 09 maj 2018 12:09
mp 1
Moj otac, porodica sa obe strane su ucestvovali u borbi protiv okpatora tamo gde ih je rat zatekao. Ne znam nista casnije od toga, borba za slobodu ! Moj otac je bio partizan i na to sam vrlo ponosna, bio je komunista i to castan covek koji ne iznad svega voleo svoju drzavu, i od koje nije uzeo nista, niti mu je trebalo.
Generacije koje su iznele NOB bile su casne i svesno su se zrtvovali za bolju buducnost svoje dece..ne onako kako je to unakaradjeno kasnije kroz razno razne revizije. Mali ljudi koji su se obrazovali na moralu pre drugog rata kada su bili deca u vecini su bili besprekorni ljudi. Ako su preziveli rat i stadanja veliki broj su cinili najbolje sto su mogli, nisu bili lopovi, prevaranti i sl..
Na Balkanu je rat imao mnoga lica i niz okupatora i ubica..MI drugi sv. rat NISMO stavili u istorijski kontekst onako kako to rade svesni narodi koji zele najbolje sebi i buducim generacijama. Balkan je pun nepravde i necasti, ili cemo to popraviti ili cemo ostati mracna krcma
Preporuke:
31
10
20 sreda, 09 maj 2018 12:13
ko čeka dočeka
Sledeće godine Kolinda na paradi.
Preporuke:
11
17
21 sreda, 09 maj 2018 12:13
mp 1
Dalje, ovde zelim javno da protestujem i da kazem da A. Vucic NE predstavlja ni mene ni ono sto je meni i mojoj porodici najsvetije a to je sloboda, cast i covekoljublje..

A Vucic NEMA nikakav kredibilitet u mojim ocima. Rusi mu nece kvariti njegovo navaljivanje da tamo dodje iako ga nisu zvali u zvanicnu posetu. On o borbi za slobodu NE zna nista ..On je za mene obican huligan i nistavilo. Predsednik NIJE.
Na vlast NIJE dosao na slobodnim i demokratskim izborima..dosao je kradjom i prevarom..Vlada ucenama i zloupotrebama TO nije covek koji moze da predstavlja Srbiju bilo gde u svetu, a ni kod kuce ..kao sto to nije ni njih. koalicioni partner SPS..

Na zalost 30 god smo svedoci propadanja zemlje, lutanja od nemila do nedraga. Skupstina nam je srozana na nista, nula ..NE postoji ni jedna diskusija koja zemlju vuce u dobrom pravcu, ljudi se dnevno lazu, obmanjuju, unistavaju ..to nije Srbija koja je zemlja za svoje gradjane to je neka nazadna Srbija koja koketira sa fasizmom.
Preporuke:
36
6
22 sreda, 09 maj 2018 12:14
Šteta što ovog trenutka ne možete da vidite grafit na Keju žrtava racije u Novom Sadu gde piše: SMERT FAŠIZMU! ROSSIЯ, NAROD SERBII S TOBOЙ!
PONOSNI SMO NA PARTIZANSKE HEROJE!
URAAAAA!
Preporuke:
50
10
23 sreda, 09 maj 2018 12:21
ispravka - odvratno
Njihova politika prema Srbiji i njihov predsednik, a ne narod. Ne misli valjda bilo ko da Predsednika, premiojera, ministra bira srpski narod, a ne neke ambasade čiji su agenti.
Preporuke:
19
1
24 sreda, 09 maj 2018 12:23
Onako usput
Srećan praznik DAN POBEDE!
Preporuke:
42
3
25 sreda, 09 maj 2018 12:29
nenad
Vucic je zvezda parade. On je besmrtan!
Preporuke:
9
25
26 sreda, 09 maj 2018 12:49
ANALITICAR
Velika cast za srpski narod je sto je uz Predsednika Rusije gospodina Vladimira Putina tamo bio u srcu svecane loze na Trgu Pobede u Moskvi i Predsednik Srbije gospodin Vucic. To je jasna poruka svima da je Rusija uz svog malog brata srpski narod. Mozemo da volimo gospodina Vucica ili ne ali najvaznije je smo mi Srbi pozvani kao bastinici antifasizma, Srbi su imali dva antifasisticka pokreta pokret Ravnogoraca naseg generala Mihailovica kao i srpski partizanski pokret.

Druga stvar, Rusija je naslednik SSSR koji je dao ogromnih 27 miliona zrtava u borbi kontra nacizma. Jos jedna stvar uz Putina je bio gospodin Netanjahu iako u Siriji Rusija je na jednoj strani uz Siriju dok je Izrael kontra Irana a Iran jeste uz Siriju. To moze samo jedina neponovljiva Rusija da bude uz svoju srpsku bracu ali da istovremeno Rusija miri Izrael i Iran. Izrael i Rusija imaju dogovor da iako je Rusija u Siriji uz Iran Izrael ima saglasnost Rusije da tuce po jedinicama iranske revolucionarne Garde
Preporuke:
12
23
27 sreda, 09 maj 2018 12:56
kao što neko reče
Niko u tom ratu nije teže poražen od Srba.
Preporuke:
23
23
28 sreda, 09 maj 2018 12:57
ANALITICAR
Inace situacija u svijetu zahvaljujuci agresivnom Zapadu i NATO-u je veoma slozena. Od sedam i po milijardi ljudi na planeti ekonomski je nezavisno maksimum 30% ljudi. Mnogo je ratova, sirocica, bijede, nesrece i nama Srbima je sreca sto smo skromni i sto smo navikli da tesko zivimo. Istakao bih pozitivne pomake u ekonomiji Republike Srpske gdje je pokrivenost uvoza izvozom preko 70%, nakon Dejtona bila je samo 30%. Dalje, lani nije rodjeno u Republici Srpskoj 9 048 beba nego puno vise 9 339 plus treba dodati Brcko i srpske bebe u Federaciji BH a ove godine je cini mi se jako pozitivno krenulo. Pozivam srpski narod da izdrzi, da pomazemo prijateljima i oni nama.

Zelim da nam ostatak godine 2018 bude bericetniji, da na danasnji veliki velicanstveni dan pobjede nad fasizmom da budemo svi svjesni da je svugdje tesko , da se moramo boriti, uciti, raditi ali voliti slobodu. Pozdrav NSPM-ovcima. Malo sam manje pisao , nekada je ljepse citati komentare na NSPM nego pisati sam.
Preporuke:
15
9
29 sreda, 09 maj 2018 13:00
druže tito mi ti se kunemo, da svi skupa s tobom ne skrenemo
Očekujemo da iz Moskve stigne plavi voz, a vi deco marš na livadu po kitu cveća za našeg predsednika.
Preporuke:
13
12
30 sreda, 09 maj 2018 13:29
Milojko
Brsle skinuo Georgijevsku lentu.
Preporuke:
20
3
31 sreda, 09 maj 2018 13:56
DOUGLAS - HURD
Jeste cinjenice je da su Jevreji bili zrtva Nacizma Nemackog i ustaskog.Ali nemoj da se lazemo cinjenica je danas 2018 Izrael je strateski saveznik istoj toj ustaskoj Hrvatskoj.Tako da nema potrebe patetisati nad Jevrejima.Ako njima ustaski genocid nista ne predstavlja.Ne vidim zasto bi mi Srbi nesto zalili Jevreje?Ocigledno su im naslednici ondasnje NDH blizi nego Srbi.
Preporuke:
16
8
32 sreda, 09 maj 2018 13:57
antifašistički blok?
Možda Putin šalje simbolično poruku - da će se ratovati na Balkanu (Kosovo) i u Izraelu (Iran) i koga vidi kao saveznike.
Preporuke:
12
3
33 sreda, 09 maj 2018 14:23
odbor za doček
sve je spremno.
Preporuke:
7
2
34 sreda, 09 maj 2018 14:29
jašta
Još samo Nobelovu nagradu za mir da mu uruče pa da svi budemo ponosni na velikog čoveka.
Preporuke:
12
5
35 sreda, 09 maj 2018 14:34
Pele
Dosla je igra za Vucka i ekipicu do kraja, mora da plati a zna da kad to uradi ide sa vlasti i da ga menjaju. Ovo su njegovi ocajnicki potezi jer ga na zapadu niko vise ne zarezuje zbog poslova sa one strane. Ko zna sta ce biti sa nasim Narodom, mogli bi da opet nastradamo zbog velikih apetita za lovom i poslovima ovih na vlasti. Kraj je sve blizi i uskoro mozemo da ocekujemo finale. A lepo je videti ovu paradu samo smatram da je ova osoba sto nas predstavlja nije dostojna. Drugacije bi bilo da je otisao neko od nasih slavnih generala iz Nato bombardovanja ili da je boljeg zdravlja i na slobodi GENERAL MLADIC.
Preporuke:
14
3
36 sreda, 09 maj 2018 14:36
Društvo za borbu protiv pilećeg pamćenja
Stiven Sigal je bio dostojanstveni gost. Ovaj naš je ličio na dvorsku ludu.
Preporuke:
18
5
37 sreda, 09 maj 2018 14:40
siniša @ za zlonamerne komentatore
Staljin je bio i ovakav i onakav, ali je dao naredbu 1943. " Ko god pređe iz fašista na našu stranu dobro je došao. Ako nije lično činio i naređivao zločine biće mu sve oprošteno". Tako su čitavi narodi i države sa fašističke strane prešli na antifašističku, Poljska, i Poljaci, Hrvati, Slovaci, Mađari, Bugari.

Ne možeš zbog Hortija pobiti sve Mađare, ili zbog Pavelića sve Hrvate.

Teško je to, poraženima pružiti ruku pomirenja. To su uradili i Rusi i Jevreji i Srbi.

Delom je to imalo svoje opravdanje, a delom je bila i velika greška. Ipak ponosan sam na našu stranu baš zbog tih grešaka.

Sada fašizam ima druge forme. SADA SVI HOĆE DA SU ANTIFAŠISTI.

Ali kako prepoznati nove fašiste.

Vrlo lako. PO EKSCEPTIONIZMU. PO IZUZETNOSTI.. SAVREMENI FAŠISTI SU ONI KOJI SMATRAJU DA IMAJU PRAVO DA NEKAŽNjENO UBIJAJU.

Nisu to samo Amerikanci. Albanci nisu kažnjeni, Hrvati, Bošnjaci ni za jeddan zločin u prethodnim ratovima. Srbi jesu. Zato Srbi nisu fašisti, a "izuzetni" jesu.
Preporuke:
23
12
38 sreda, 09 maj 2018 14:49
Vlado
Vucic zaslugom Partizana danas na Crvenom Trgu rame uz rame Putinu dok lovacko drustvo kojim komanduje polazze cvece na Ravnoj Gori, koji su to lomovi.
Preporuke:
12
13
39 sreda, 09 maj 2018 15:03
Aleksa
Pogrešna je kontaminacija praznika u Moskvi sa likom vučića. Neosetljiva politika Rusije - marioneta nato, pakta koji je bombardovao Srbe devedesetih, marioneta i moralna nakaza na proslavi u slavu predaka i pobede.Zar nije taj prvi za preumljavanje i okretanje od slavne prošlosti i žrtve za slobodu naših predaka?Ponašanje koje je ravno nasilju na Srbima. Nema te političke cene, koja bi kompenzovala takav postupak.Strašno grešiš Rusijo.
Preporuke:
11
7
40 sreda, 09 maj 2018 15:27
Drug TITO
Nisam za SNS a ipak me prisustvo predsednika moje zemlje (koje je unakažena brojnim slabostima pa i iskreno baš mi i nije po volji, ni zemlja ni ljudi) ispunjava ponosom. Taj čovek ma da mi se i ne sviđa jer sve to može, sav taj njegov rad, da obavlja mnogo bolje, ipak je na kratko i moj predsednik.
To je antifašistički zbor i prisustvo Netanijahua to govori.
Krasnaja ploščad. Tamo sam nekada stajao septembra 1975 kao gimnazijalac na ekskurziji..
SSSR, danas Rusija, to se ne može da objasni, to je uspomena koja ne može da se ni kupi ni plati, voli se i pamti se, sve crkve, muzeji to je njihovo kao da je i moje. Lepe uspomene. Neka bog ako ga ima poživi nebeskolepu plavookoplavokosu Natašu vodiča koja je mirisala na ranu jesen, koja je recitovala citirala, koja nam je Moskvu i Jesenjina ugradila u srce...
Retko kad kao sad popijem flašu Zajećarskog. Osećam se zbog njega gadno ali zbog uspomena lepo mi je.
Draga deco, lep je dan danas.
Ćestitam praznik, slava palim borcima.
Eto.
Preporuke:
17
9
41 sreda, 09 maj 2018 15:31
DOUGLAS - HURD
Antifasisticki blok* Mister u pravu ste u vezi tog saveznistva.Cinice ga Rusija i Izrael Srbija nece biti deo tog saveza.Srbija je krucialno vazna Americi da bi tek tako Srbiju prepustili Rusima.Srbija ce biti deo Zapadnog vojnog bloka.Za sada bez clanstva u NATO ali vrlo bliska NATO kao da je njen clan.Kao sto sam ranije pisao Rusija i Izrael su saveznici na bliskom Istoku.Sa druge dtrane Amerika krisom igra na Iran i Siriju to jest Asada.Americi je interes da Iran proizvede atomsku bombu.Zato se Amerika i povukla iz tog sporazuma.Geostrateski Izrael je beznacajan za Americke interese.Iran je strateski Americki cilj preko kojeg ce krenuti u destabilizaciju Rusije.Izrael se uplasio tih Americki planova.Zato se Izrael vezuje sa Rusijom.
Preporuke:
10
16
42 sreda, 09 maj 2018 15:59
@ siniša - hvaljen staljin, deda mile ima farmu i dr. patriJote i antifašisti
Pošto vidim da ste obožavatelj lika i dela velikog Josifa Visarionoviča DŽugašvilija i antifašista i humanista u srcu i duši, morali bi znati da je od dostignuća t.z.v ratnog komunizma u periodu nako prvog svetsko rata umrlo 5 miliona ljudi što je zasluga i Lenjina, a nakon napuštanja "trulog kapitalističkog NEP-a", dolaskom Staljina na vlast, prelaskom na čuvene petoletke tridesetih godina nakon otimanja sitnih seljačkih imanja ( blizu 30 miliona imanja pretoveno u 250 hiljada zadruga!) u periodu između 1932. i 1933. godine samo od gladi je umrlo 10 miliona ljudi! Dok je deset miliona ljudi prognano u Sibir.
Preporuke:
12
5
43 sreda, 09 maj 2018 16:10
@ siniša
Sada fašizam ima druge forme. SADA SVI HOĆE DA SU ANTIFAŠISTI.

"Naravno", sada svi pojuriše u savez sa Izraelom.
Preporuke:
6
4
44 sreda, 09 maj 2018 16:14
čudno
Danas niko neće da bude Srbin, 40.000 ljudi se godišnje iseli trajno.
Preporuke:
9
9
45 sreda, 09 maj 2018 16:36
mp 1
Mene cudi da se neko ovde potpisuje sa "drug tito" pa cak i da je rodbinski vezan a nije pre ce biti da je neki sns pristalica koji je ovde prikriven.
Takodje je zalosno da je Unuk J.B. Joska u nekakvoj koaliciji sa SNS-om ..

Vucic NEma nikakvo ali nikakvo pravo da bude na ovoj vaznoj proslavi. On predstavlja koga? pa predstavlja sve tu sns bulumentu, predstavlja sve naivne penzionere koje je prevario da bi mu dali svoj glas ..Vucic NIJE dostojan da bude u Moskvi danas !
Ovde cu jos da izrazim kompletno zgrazavanje sa M. Lazanskim koji je izastao na rts i on komentarise paradu..ma idi. MI nemamo nasa vojna lica strucnjake za vojsku i vojnu tehniku i istoriju da govore nego mora Lazanski koji je takodje pridruzeni sns i sedi u skupstini to kad ode, a retko ide.
VUcicev asistent; svi oni koji savetuju u rade sa Vucicem su deo te price novih fasista jer Vucic je svoj put poceo kao Seseljevac znaci fasista, ova opravdanja bio je mlad i nije znao su cista laz; kinji Srbiju evo 20 god.
Preporuke:
5
4
46 sreda, 09 maj 2018 16:37
Mićko
@PeleMa šta bre da plati? Može sve da ih vuče za nos jeoš 100 godina. A nas ovde da jaše. Još otkako se ustoličio slušam tako neke gluposti od vajnih analitičara, kao, ne može on kako misli sa Rusima i Amerikancima, ozbiljna je to politika, još malo pa je gotov. Koliko malo, malo kao Milo Đukanović? Ma može koliko hoće. Sve dok ima šta da razdaje i krčmi.I još nešto. Ko počne nešto o Rusima i njihovom nekakvom planu, nekoj strategiji - treba ga smatrati golim vučićevcem, ništa boljim od Siniše Malog ili Milenka Jovanovog.
Preporuke:
2
2
47 sreda, 09 maj 2018 17:01
ako smem da primetim
I Romi su bili žrtve rata, ali njih niko od "antifašista" ne pominje.
Preporuke:
11
6
48 sreda, 09 maj 2018 17:42
Zvonimir Bgd
Veličanstvena slika.
Nas i Rusa 300 miliona!
Mi Srbi smo mali Rusi na Balkanu. Tako je bilo, tako će i ostati.

Da je sreće, pa da ponovo pronađemo svoju dušu.
Verujem, biće dobro...
Preporuke:
13
6
49 sreda, 09 maj 2018 18:26
Milan
Vucic bez Georgijevske lente za razliku od Putina i Netanjahua.
Preporuke:
9
3
50 sreda, 09 maj 2018 20:15
Arčibald Rajs
Za Daglasa
Jedino oko čega bih mogao da se složim sa tobom do sada je deo o fašističkoj Hrvatskoj
Preporuke:
4
3
51 sreda, 09 maj 2018 21:18
Nebojša P
Vidim, bili i Vulin i lažni dr., čisto da skoče da zaštite našeg vođu ako ga neka ruska baba napadne...
Preporuke:
4
2
52 sreda, 09 maj 2018 21:37
DOUGLAS - HURD
Arcibald Rajs* Mister Rajs slozicete se sa svim ovim sto sam izneo u svojim komentarima.Nije uopste situacija na Bliskom istoku onakva kako misli vecina ovdasnji komentatora.Ja sam dosta blizi izvoru informacija tako da sam poprilicno upoznat.O tome ko je sa kim u Siriji i ko je protiv koga i sta su neki osnovni planovi pre svega planovi USA i UK.Evo ja cu vas zamoliti da pokusate zapamtiti ovo sto sam napisao u komentarima.Pa cete videti u narednom periodu jesam li izneo ovde potpuno tacne informacije.O dogadjajima koji ce se izdesavati u narednom periodu.
Preporuke:
3
5
53 sreda, 09 maj 2018 22:45
siniša @ zlonamerni komentatori
U mom pasošu piše " subject of her Majesty Elisabeth the Second".

Verujte mi da ja poštujem tu ženu. I to ne samo zbog toga što me niko ne može ubiti ili uhapsiti, a da ona ne postavi pitanje zašto je to učinjeno, nego i zbog toga što ima dobre manire i lepo vaspitanje. Da poštujem je. A Josifa Visarionoviča isto tako poštujem kao vođu radničkog pokreta, jer potičem iz radničke porodice, kao komandanta svih partizana od Urala do Egejskog i Jadranskog mora, i kao nesumljivog pobednika Drugog svetskog rata.

A pošto sam ja Srbin i trenutno živim u Srbiji, moje zalaganje za uspostavljanje monarhije, Karađorđevići, je i jasno i nedvosmisleno. Ali to što sam ja za monarhiju kao državno uređenje ne smeta mi da i dalje u srcu imam simpatije prema levičarstvu i prema socijalističkom pogledu na život i svet.

To je moguće. Švedska je monarhija, čisto socijalističkog društvenog ustrojstva, Kanada, Holandija, monarhije a prave socijalističke zemlje.

Ono što je za mene neprihvatljivo to je NATO.
Preporuke:
2
3
54 četvrtak, 10 maj 2018 00:35
@ siniša @ zlonamerni komentatori
(U mom pasošu piše " subject of her Majesty Elisabeth the Second".
Verujte mi da ja poštujem tu ženu. I to ne samo zbog toga što me niko ne može ubiti ili uhapsiti, a da ona ne postavi pitanje zašto je to učinjeno, nego i zbog toga što ima dobre manire i lepo vaspitanje.)

Sad mi je jasno zašto su Britanci toliko navalili da se pronađu trovači bivšeg ruskog državljanina Skripalja i njegove ćerke. A to je zato što je Njeno Veličanstvo tražila da se to ispita i utvrdi. I to po ceni da se jedna zemlja diplomatski bojkotuje od celog zapadnog i prozapadnog "demokratskog" sveta.
Preporuke:
4
2
55 četvrtak, 10 maj 2018 01:54
Aleksa
za "siniša"
"Tako su čitavi narodi i države sa fašističke strane prešli na antifašističku, Poljska, i Poljaci, Hrvati, Slovaci, Mađari, Bugari".

Il si zlonameran ili ne znaš da Poljska i Poljaci - kao i Srbi - nisu bili na fašističkoj strani.
Da su prešli, prešli su ispod nemačke pod sovjetsku okupaciju. Ispali su najviše skrivljeni od svih naroda koji su se borili protiv Hitlera.
Nešto slično, ali mnogo gore dogodilo se i Srbiji, nju su prešli oni koji su prešli.
Preporuke:
3
1
56 četvrtak, 10 maj 2018 04:52
"dan pobede"
I dok su nemci kapitulirali Brozovi zločinci su nastavili celu 1945 i sve do 2000 da ubijaju Srbe da bi preuzeli i zadržali vlast.

Kako je komunista "pošten čovek" ako može da gleda i učestvuje da Srbe ubijaju i otimaju im imovinu, dele ih u pet "država" i otimaju zemlju onima koji su je otkidali od šume stotinama godina.

Za vreme "poštenih komunista" doneli su odluku ne narod nego delegati "poštenih komunista" da se 140000 km2 teritorije legalno preda slovencima, ustašama, bugarima, šiptarima, turcima i natogorcima.

Upoznao sam je poštene partizane komuniste, i često razgovarao sa njima, jedan je umro prošle nedelje, a drugi je jedva živ obojica posle decenija u Brozovim zatvorima gde su ih strpali "brozovi pošteni komunisti"

Najveći greh mojih komšija je što su se odrekli svojih spomenica i Brozovih "poštenih komunista" i rekli:

"Nisam se ja za ovo borio"

kao što bi rekao svaki normalan pošten čovek videvši stradanje Srba pod okupacijom "brozovih poštenih komunista"
Preporuke:
2
2
57 četvrtak, 10 maj 2018 06:22
dan degenerika
Zvonimir Bgd
Veličanstvena slika.
Nas i Rusa 300 miliona!
Mi Srbi smo mali Rusi na Balkanu. Tako je bilo, tako će i ostati.

Idi se obesi šešelju oko vrata brozov janjičaru.

Rusa na zadnjem popisu ima 118 miliona

a Srba na zadnjem (popisu) glasanju 2017. je bilo 125.716 sa pravom glasa koji su glasali protiv izdajnika Vučića, Dačića i Šešelja i protiv kandidata koji su za "evropu koja nema alternativu" bez Kosova i Metohije

To je sve što ima Srba u Srbiji 125.716
Preporuke:
3
4
58 četvrtak, 10 maj 2018 07:35
.
AV bezuspešan u pokušaju da mi ogadi rusku vojnu paradu.
Preporuke:
5
1
59 četvrtak, 10 maj 2018 07:48
.
@Šteta što ovog trenutka ne možete da vidite grafit na Keju žrtava racije u Novom Sadu gde piše: SMERT FAŠIZMU! ROSSIЯ, NAROD SERBII S TOBOЙ!


Da li ste sigurni s kim ste? Sa SSSR ili sa Rusijom? Cenim da ste sa SSSR, kog više nema. Ne videh crvene zvezde na paradi, sve same carske insignije. Rusija se dokopala svog imena, tu za vas titoiste više mesta nema.
Preporuke:
2
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner